fredag den 12. november 2010

Min gamle strikkemaskine

Jeg har haft min strikkemaskine Sliver Reed 210 i cirka 20 år. Jeg har stort set strikket jævnligt - lidt i perioder. Her på det sidste er den blevet "gjort moderne". Jeg har fået den til at strikke interaktive. Jeg har ikke købt det store udstyr, men min mand har bikset det sammen af en gammmel USB mus, et par magneter. Det dyreste var portoen idet disse magneter ikke kan fås her på øen.

Det virker upåklageligt og jeg strikker næsten altid fra interaktiv. Jeg kan selvfølgelig ikke overføre mønsterstrik, idet det er en hulkortmaskine med 24 masker.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Har precis hittat till din blogg. Kul!!!
    Jag blir så nyfiken. Vad är det du har gjort med din stickmaskin?

    SvarSlet
  2. Jeg skal så snart som mulig skrive op hvordan jeg (=min mand) har gjort. Jeg har fået ideen og hjælp fra en pige i Tyskland. Det virker perfekt.

    SvarSlet
  3. Hej igen maskinstrikning
    Vil du ikke nok sende en mail til mig, så jeg har din mailadresse, så skal jeg gerne sende beskrivelse af hvad jeg har gjort

    SvarSlet
  4. Hej
    Tak for komentaren på min blog.

    Nu spør jeg nok dumt, men hvad er interaktive.

    SvarSlet