lørdag den 26. november 2011

Bornholm den anden

Så er jeg ved at gå ingang med Bornholm den anden (til en anden). Denne gang skal den være en lille smule længere og lidt smallere ved hoften. Mon ikke det går med 10 masker mere og så har jeg tænkt mig at undlade den ende vending ved venstre vendestrik. Den skal strikkes i Holst garn, som er mit favorit garn, når det er en ganske bestemt farve, jeg vil have. Derudover er jeg også meget tilfreds med leveringen fra Holst, det kommer straks, ikke noget at gå og vente.

2 kommentarer:

  1. Den version af Bornholm går jeg ind for. Min den næste skal også være længere og mindre spids for oven.

    SvarSlet
  2. Det kan godt være den er for spids foroven til meget slanke, men det tør jeg ikke lige lave om, man skal passe på i den side hvor raglanærmet kommer. Jeg har tegnet modellen op i DesignaKnit for at gennemskue modellen til evventuelle ændringer.

    SvarSlet