fredag den 25. november 2011

Herresweater (e)


Jeg var hurtig og fik fat i 2 spoler af fødselsdagstilbuddet fra http://garnudsalg.dk/foedselsdagstilbud-blackhill-hoejlandsuld-14-2-66/ i den den lidt tyndere udgave 14/2. Jeg har strikket det på sp. 5 og det giver 32p x 46 rk= 10x10 cm. Modellen er fra Juno, den er strikket helt efter mønsteret, blot har jeg strikket den lidt længere. Efter vask og damp er det blevet en god model til herrer. Da jeg nu var i gang, lavede jeg også en til naboen. Spolen var på 1,5 kg garn, så der er til mange.


Måske ikke den mest sindsoprivende model, men det er den slags manden i huset gerne vil have.

2 kommentarer:

  1. Det er en fed model, sådan en helt enkel sag. Det mener nu jeg.

    SvarSlet
  2. den er da rigtig fin :-) skal også igang med noget til manden min, havde tænkt at lave en til ham i julegave han brokker sig over, at han er snart den eneste der ikke har fået nogen trøjer...

    SvarSlet