lørdag den 3. december 2011

Den anden færdig

Så blev bornholm den anden færdig. Strikket i Holst Garn og jeg har brugt ca. 200 gram plus spild. Jeg har faktisk strikket den 2 gange, for i søndags, da ender var hæftet og monteret - lige klar til en tur i vaskemaskinen, opdagede jeg, at jeg havde strikket en kile for lidt på ryggen. ØV - det var meget påfaldende. Der var ikke andet at gøre,end at gribe en saks og klippe sammenstrikningen op, derpå trævle op. Trævle op efter montering . Der blev raset...


Nu er den næste færdig og klar til aflevering. Jeg håber hun bliver glad for den.

1 kommentar:

  1. der er ikke noget værrere end at man opdager en fejl efter den er syet sammen, det er ikke nemt at få det op igen og så trævle op, så kan man godt blive temmelig gal i skralden over det :-)
    men flot er den blevet...

    SvarSlet